İmparator' a Yakışır

  • Posted: 12:35
  • |
  • Author: sanaLonLine
  • |
  • Filed under: Haberler



Yakalandığı hastalığı Bursaspor sevgisi ve Bursasporlular'ın desteğiyle yenip sevenlerinin yüzünü güldüren "İmparator" lakaplı teknik adam Nejat Biyediç'in yuvaya dönmesi gündemde. Gerek futbolculuk, gerekse teknik adamlığı döneminde Yeşil Beyazlı taraftarların gönlünde taht kuran Boşnak çalıştırıcının, Bursaspor'a sportif direktör olarak geri döneceği konuşuluyor.


TOP YÖNETİMDE

Nejat hocanın da hayallerini süsleyen bu görev için teknik direktör Samet Aybaba'nın olumlu yaklaştığı ancak, yönetimden henüz bir karar çıkmaması nedeniyle beklemede olduğu öğrenildi. Sadece yönetime bağlı, transferden tutun da, kulübün geleceğiyle ilgili her türlü projeyi hazırlama gibi yetkilerin olacağı sportif direktör konusuyla ilgili Bursaspor yönetimin kısa sürede kararını vermesi bekleniyor.

GURUR DUYARIM

Almanya'da tedavi gördüğü dönemde birçok proje geliştirdiğini ifade eden Nejat Biyediç, "Artık hastalığımı yendim ve benim için vazgeçilmez olan futbolla yeniden iç içe olmak istiyorum. Şu an ne yapacağıma karar vermedim ancak, Bursaspor'da böyle bir görev yapmak bana fazlasıyla gurur verir. Daha önce Bursa'ya geldiğimde başkan İbrahim Yazıcı'yla görüşmüştüm" dedi.

YER YERİNDEN OYNARDI

Şampiyon bir Bursaspor'u oluşturmak için üzerine düşen görevi yapacağını ifade eden İmparator, şunları söyledi: "Düşünün Sivas'ın yerinde şu an Bursaspor olsa yer yerinden oynardı. İşte bu hale gelmeliyiz. Planlı ve programlı gidildiği takdirde ben Yeşil Beyazlı takımın birkaç yıl içinde zirveye oynayabileceğini umuyorum. İnşallah, bizim de katkımız olur."

Bursa Hakimiyet (Mb)