10 Yıldır Yanlış Yapmadım

  • Posted: 12:40
  • |
  • Author: sanaLonLine
  • |
  • Filed under: Haberler



TRT’ye bağlanan Ömer Erdoğan, Zeki Çol’un eleştirileri üzerine, işte bu cevabı verdi:

Bursaspor’un başarılı defans oyuncusu Ömer Erdoğan, Rize maçında attığı golün ardından Pazar akşamı yayınlanan spor programlarında yorumcuların eleştiri hışmına uğradı.

ÜZÜLEREK İZLEDİM
İki haftadır Bursaspor gündeminin ilk sırasında Ömer Erdoğan… OFTAŞ ile deplasmanda oynanan ve 2-2 beraberlikle sonuçlanan mücadelenin 90. dakikasında attığı ‘buz gibi golü’ sayılmayan tecrübeli defans oyuncusu, son olarak Rize maçındaki gol pozisyonuyla eleştirilerin bir anda hedefi haline geldi. Ömer, önce Pazar akşamı TRT 1’de yayınlanan Telelig programında Zeki Çol’un sert eleştirilerine maruz kaldı. Zeki Çol, Ömer Erdoğan’ın maç sonrası yaptığı açıklamaların futbol ahlakına uygun olmadığını iddia ederken, tecrübeli futbolcu da programa bağlanarak yapılan yorumları üzülerek izlediğini söyledi.

YANLIŞ AKTARIYORSUNUZ
Ömer Erdoğan, “Ben maç sonrası röportajımda ‘topa önce değdiğimi düşünüyorum sonra kaleciyle çarpıştım’ diye söyledim. Kimseye yalan söylemem. Ben 10 yıldır yanlış yapmadım. Geçen hafta yüzde yüz goldü. Zeki ağabey o golü yine iptal etmişti programda. İnsanlara yanlış aksatıyorsunuz. Beni bu şekilde lanse etmenize üzüldüm” dedi. Zeki Çol, “Ömer alınganlık göstermiş” derken, tecrübeli futbolcu da “Zeki ağabey başka açıdan bakıyor. Kimsenin göremediğini görüyor sanırım” diyerek sözlerini tamamladı.


ŞÜPHE EDERİM
Ancak eleştiri hışmına bu kez Maraton’da Erman Toroğlu devam etti. OFTAŞ maçı sonrası Maraton programında, Ömer Erdoğan’ın kafa ile attığı golde faul olmadığını ve yüzde yüz gol sayılması gerektiğini savunan Toroğlu, ‘buz gibi gol’ olarak nitelendirdiği pozisyon için “Bursaspor’a yazık olmuş” ifadelerini kullanmıştı. Rize maçındaki pozisyonu uzun uzun tartışan Toroğlu, “Golü kaleci atmış. Ömer’in topa değil kaleciye teması var. Bu golü veren hakemin futbol bilgisinden şüphe ederim” ifadelerini kullandı.

ABARTTIN HOCAM
Ömer Erdoğan’ın maç sonrası yaptığı röportajı eleştiren Toroğlu, isim kullanmak yerine Bursalı futbolcu olarak ifade ettiği Ömer için “Ben hakeme filan takılmıyorum. Benim takıldığım nokta Bursalı oyuncunun maç sonrası yaptığı açıklamalar. Tam bir felaket. Herkesi keriz yerine koyuyorlar. Bir hafta önce ‘buz gibi goldü’ diyor. Evet doğru. Ama bu hafta, topa bile değmediği halde yanıltıcı açıklamalar yapıyor. Burada faul yaptığını söylese, topa değmediğini söylese alnıma çıkartayım. Ben bundan sonra sana inanmam” diye sert sözler kullandı. Bu cümlelerin üzerine de Şansal Büyüka araya girerek, “Amma da abarttın hocam. Ömer çok ahlaklı bir futbolcudur” diyerek tartışmayı sonlandırdı.

Kaynak:BusaHaber