Yüzde 100'üme ulaşmadım

  • Posted: 08:18
  • |
  • Author: sanaLonLine
  • |
  • Filed under: Haberler



Bursaspor'un yeni transferlerinden Brezilyalı Marcelinho, şu anda kendini çok iyi ve takıma alışmış hissettiğini söylerken, hedefinin ülkesinin milli takımına yükselmek olduğunu vurguladı. Yeşil beyazlı oyuncu ayrıca henüz yüzde 100 performansına ulaşmadığını da belirtti.


Marcelinho, Özlüce Tesisleri'nde yapılan antrenman sonrası düzenlediği basın toplantısında, Bursa'ya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bursa ve Türkiye'ye alışmanın kolay olmadığını, ancak takım içindeki uyumun kendisinin de alışma sürecini hızlandırdığını anlatan Marcelinho, "Buna rağmen yüzde 100 performans gösterdim diyemem" dedi.

Marcelinho, en kısa zamanda Brezilya'daki formuna kavuşmak istediğini, bunun için yoğun çalıştığını belirterek, şöyle konuştu:
"Şu anda kendimi çok iyi ve takıma alışmış hissediyorum, ancak ne zaman Bursaspor'un, Brezilya'da oynadığım futbolla beni beğendiği ve transfer ettiği düzeye çıkarım, taraftarlarımız o zaman benim tam performansımı görmüş olur. Henüz o düzeye ulaşmadım. Çok çalışarak en kısa zamanda o performansa ulaşacağıma ve takımıma daha fazla katkı sağlayacağıma inanıyorum."

Sezon öncesi teknik direktör Samet Aybaba ile sahadaki pozisyonu için bir görüşme yaptığını kaydeden Brezilyalı oyuncu, "Kendisi beni ilk başlarda sağ açıkta oynatıyordu. Ben hocama, daha önce hep sol açıkta oynadığımı ve bu mevkide daha verimli olacağımı söyledim. Hocamız da beni alışık olduğum sol tarafa koydu. Ben de bu bölgede faydalı olduğuma inanıyorum" diye konuştu.

HEDEFİ BREZİLYA MİLLİ TAKIM FORMASI
Marcelinho, bir gazetecinin "Türkiye'ye gelen Brezilyalı oyuncuların hedefleri ülkelerinin milli takımına seçilmek. Senin böyle bir hedefin var mı" yönündeki soruya şu yanıtı verdi:
"Bir Brezilyalı futbolcunun en büyük hayali milli takımda oynamaktır. Benim de hedefim bu doğrultuda. Ben Brezilya U-20 takımında oynadım. Zaten U-20'nin bir sonraki aşaması Brezilya A Milli Takımı'dır. U-20'de oynamış bir futbolcu bir üstünde de forma giymek ister, ama bu Bursaspor'da sergileyeceğim performansla bağlantılı."

Mercelinho, transferin son günü yeşil-beyazlı renklere bağlanan Fabricio Melo ile ilgili olarak da bu futbolcunun ülkesinde konuşulan bir oyuncu olduğunu, Bursaspor'a çok faydalı olacağına inandığını sözlerine ekledi.

kaynak : ajansspor.com