Başkan'dan kombine sitemi!

  • Posted: 07:02
  • |
  • Author: sanaLonLine
  • |
  • Filed under: Haberler



Olaytv'de konuşan Başkan İbrahim Yazıcı camiaya önemli mesajlar verdi...

Olaytv'de yayınlanan spor programına katılan Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı takımda yapılan büyük revizyonla ilgili olarak "şu anki takımın maliyeti geçen yılki ile aynı. Borçta da 7 trilyonluk azalma var, yönetim olarak yaklaşık 3.5 trilyon lira bağış yaptık. Makbuzlar orada Mali açıdan nefes alacak konuma geldik" şeklinde konuştu.

Takımın her geçen gün iyiye gideceğini belirten Yazıcı Samet Ayba'ya çok güvendiğini ve başarının birlik olunursa geleceğini söyledi. "Trabzonspor kendi tesislerinin satışından 150 milyon dolar kazanacak. Bu çok önemli bir rakam. Bursa olarak daha çok katkı yaratmalıyız" diyen Yazıcı, başta belediye Başkanı Hikmet Şahin'in desteğini beklediklerini, BTSO olarak yardım kampanyasına hiç katkı gelmediğini sözlerine ekledi.

Futbol federasyonunun Bursalı üyeleri Levent Kızıl ve Yunus Egemenoğlu'ndan kendi haklarının yenmemesini beklediklerini vurgulayan Yazıcı "Yusuf'un kırmızı kartı ve seyircisiz oynama cezaları konusunda hayal kırıklığına uğradık. Bizim kimseyle kişisel problemimiz yok" dedi.

Yazıcı "eski yöneticilerin çoğu temliklerini aldı. Almayanlar ve öteleyenler var. Allah razı olsun. Ama bağışladım deyip bağışlamayanlar da var. Erkan Körüstan'a defalarca görüşelim teklifinde bulundum. Ben hep adım atmaya hazırım ama verilen sözler tutulmalı, beni sevmeye bilirsiniz ama Bursaspor'u sevin. Başarı ancak birlik olunursa gelir" dedi.

Yusuf Şimşek'in Bursaspor'un lisanslı futbolcusu olduğunu da hatırlatan Yazıcı, stadyum projesi için "1 ay içinde somut adımlar atılacak. Kimse merak etmesin. Herkes stadın olduğu yerde yapılmasını istiyor. Fenerbahçe stadı metodu uygulanabilir. Bakan Çelik ve Gençlik spor genel müdürlüğü arasında prosedür devam ediyor. Herkes çok sıkıldı artık somut bir şeyler olmalı. Gerekirse referandum yapılmalı" dedi...

Bursa'da Bursaspor'un başarısını istemeyen Bursalıların olduğunu da belirten Yazıcı " benim para pulla işim yok, milletvekilliği de yaptım, başkanlık ta. Bursaspor bana sadece manevi haz verir. İnsanlar eleştiri yaparken sınırı aşmamalı. Çoğu eleştiriyi okumuyorum bile. Trabzonspor kenetleniyor, biz mutsuz olmak için başka şeyleri kovalıyoruz" şeklinde konuştu....

Kombine rakamının 5360 olduğunu açıklayan Yazıcı "bu sayı bize yakışmıyor. Sitem ediyorum. Bu takım daha çok kombine rakamını hak ediyor" dedi..