Yavuz çağrı bekliyor

  • Posted: 16:29
  • |
  • Author: sanaLonLine
  • |
  • Filed under: Haberler



Sözleşmesi sona eren Yavuz Eraydın, Bursaspor yönetimiyle masaya oturmak çağrı bekliyor. Samet Aybaba'nın 'takımda kalmasını istiyorum' dediği başarılı file bekçisi, "Samet hocam geçen hafta menajerim Çağlayan Gençcan'ı aramış ve 'Yavuz'un takımda kalmasını istiyorum. En kısa zamanda görüşmek için sizi çağıracağız' demiş. Yönetim ile görüşme için çağrı bekliyoruz" dedi.


İMZAYA HAZIRIM

Bursaspor'u çok sevdiğini ve kalmayı çok istediğini söyleyen Yavuz Eraydın, "Benim için hiçbir sorun yok. Ben imzaya hazırım. Yönetim kurulu davet ettiği anda gelir, imzayı atarım. Resmi transfer dönemi daha yeni başladı. Avrupa şampiyonası da var. O yüzden sanıyorum yönetim kurulu da çağırmak için acele etmiyor. Benim de acelem yok. Şu anda zaten tatildeyim. Bursa'yı, Yeşil Beyazlı formayı ve Bursaspor taraftarını seviyorum. Onlardan ayrılmayacağım için de mutluyum" diye konuştu.

Kaynak: Bursa Hakimiyet